Sunday, February 17, 2008

Jumper - 越空行者

好難得一連2日都同皇阿瑪一齊.  我地都想睇Jumper, 我當然又選去 Grand Cinema睇.  睇早場都只係$30.  

睇睇下先認得位男主角就係星戰前傳扮演Anakin Skywalker Hayden Christense.  過套戲就係不停飛來飛去, 劇情不足.  除咗各國既美景外, 都唔值得睇呢套.  今次係係大影院睇, 仲要坐側邊位, 效果無上次好.  套好似未完, 應該會有第2集.

睇完後我覺得唔甘心, 愛麗絲琴晚call過我睇戲, 我都躊躇好唔好一日睇2.  打俾佢check到太古城魔法奇緣只係賣出幾個位, 就無上網訂票.  20分鐘去到後, 發覺只剩下前面側邊幾個位, 只好失望而回.  



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"