Sunday, February 24, 2008

Enchanted – 魔法奇緣

終於可以睇呢套電影, 最近都上咗癮睇咗幾套戲.  可能今次有expectation, 套戲反而無我想像中咁好.  戲中既白雪公主同老鼠蟑螂, 我實在無法聯想在一起, 太恐怖了.  還記得上星期係樓下巴士站見隻老鼠過馬路, 難道老鼠真係咁聰明不過我都佩服劇本夠特別只係唔知到底d小朋友明唔明呢套電影裡大人既世界呢



最喜歡係New York高樓內Ball 廳嗰一幕, 可望到市區夜景好靚, 好似Beauty & the BeastBelleBeast跳舞既舞台.  係現實租金昂貴既N.Y., 到底有無咁既地方, 還是只是上流人既玩意


Enchanted Soundtrack Page

Enchanted - True Love's Kiss
By Amy Adams & James Marsden





日本版



Enchanted - Ever Ever After
by Carrie Underwood



Enchanted - All Songs Together (Instrumental Version)

How Does she know?



No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"