Friday, January 18, 2008

Last day @ Cologne

幾日都係5am醒, 唔再開電視, 因為都係German台, 打開Lap top check e-mail. 一開機就嚇親,



好彩可以自動修復, 仲諗住帶部lap top來會用唔到. Internet 0.30 euros per min, 19euros per 24 hours before noon. Check 完e-mail 都己經一個鐘, 先諗起香港己經返工, 可以同d friend msn.

行完show 我地就冒雨找同事托買既藥. 我地隨便在其中一個大站- Heumarkt落車. 行咗幾間Kiosk都搵唔到. 跟住打算食埋飯先返酒店. 本來buyer都有叫我地一齊食飯, 不過今晚係佢地vendor請食飯, 一大班人. 我地住得又遠. 只好推掉. 又唔駛成晚聽英文啦. 望咗幾間德國餐廳既德英文餐牌都無興趣, 決定都係走去食中餐. 阿當都叫我唔好係外地食中餐, 唔扺食. 不過呢間餐廳居然無令我地失望. 唔算太貴, 叫咗炒飯同家常豆腐都好好食. 亞美更喜歡有點spicy 的家常豆腐, 好懷念家鄉菜. 臨出發前我都知我會掛住媽子既住家菜.

亞美話泰國宜家規定單據上一定要有公司名, 唔可以係私人名, 下, 咁香港的士d電子單咪有問題lor. 聽講公司有一部份expense無得claim, 都損失不少. 點解咁似中國政府朝令夕改.

第一次見Tchibo 同 Plus. 估唔到Tchibo賣coffee, 仲有咁多唔同種類既貨品選擇. 不過呢間Plus 好細, 睇唔出佢係歐洲有3000幾間store.

星期六10am出機場前我地決定做一做 tourist. 不過今日既train要差唔多15分鐘一班. 我地只有非常有限既時間行. 好彩停咗雨. 我地早一個站落車, 經個d shop




去到教堂怱怱影完相就走. 如果可以行到河邊影就仲靚.






隔離仲有間5*酒店, 好大把Parasol. 居然咁大風都穩如泰山.




泰妹居然憑相片機憶記得呢度就係老闆舊年食德國豬手既地方, 可惜我地今早要走. 我地仲研究德國豬手英文係乜 – pig’s feet, hand or leg?




仲係車站附近間Kiosk搵到同事托買通鼻既藥, 害我地差d miss 咗班train.





我地一早book 咗車出機場. 係女司機, 諗唔到佢開得好快, 跟車好貼. d車都係Benz 車. 不用半個鐘就到機場. 比起飛時間仲有2個半鐘tim. 忘記咗cologne機場唔大, 可以有多d 時間觀光. 不過人生路不熟, 都唔夠擔亂來.

Cologne 機場有espirit, kiosk 仲有好多朱古力既choice. 試咗隻chili choco. 無乜特別, 係食食下有d spicy味. 諗住最後係Frankfurt轉機先買朱古力手信, 點知個度無咁多choice




仲見到有同事托買既藥, 一樣價錢. 早知今朝唔駛咁趕. 婆婆仲好好人, 提醒我地呢個係藥, 唔係candy!!!

No comments:

Post a Comment

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"