Wednesday, December 26, 2007

14. (Day 4-5) 廈門美食

終於返到大城市, 廈門俾我想像仲要靚.  當地既導遊係一位後生仔.  廣東話係咁多個導遊最叻係佢.  但用詞語氣就不敢恭維.....話我地唔好用好爛既普通話同當地人講嘢, 無人識聽.   無仔細介紹景點就叫我地參加自費項目 - 遊船河觀金門, 連價錢都唔記得講.  佢既語氣已經吸引唔到人去啦  


我地鄉下既親戚來酒店見我地, 我咁大個人都係第一次見面.   有位細姪女好可愛.   來之前無諗過要準備見面禮.   臨時選了在武夷山買既手信同旺旺餅俾佢, 好彩佢2樣都好鍾意.



我地酒店對住既夜景好靚.   不過等d 親戚走後, d 燈飾都熄晒.   影唔到相  有d 團友又去咗步行街.

細細個阿爸就話鄉下係山上, 所以在我腦海里返鄉下係要爬山,阿爸打算第2日自己離團返鄉下, 我地繼續跟團遊廈門. 但諗諗下廈門要來旅遊容易, 返鄉下就唔知幾時再有機會自己估鼓浪嶼類似星加坡既Sentosa,應該無乜特別於是我決定跟阿爸返鄉下

堂弟call 咗佢朋友車我地,我地見車未到, 走咗去睇酒店對住既豪宅,樓房有成千幾尺, RMB17000 / 平方, 景對住人地屋企客廳同露台好大, 但其他地方就三尖八角, 房間, 廁所同廚房都好細.


我地跟住先去同安睇堂弟係城市間屋 10幾年前買RMB1000/ 平方, 宜家要RMB7000. / 平方如果個陣買幾層樓, 就發啦

lunch堂弟帶我地去一間細餐廳, 阿爸話廈門菜好好食, 估唔到呢間無乜裝修既真係好好食  

炒聖子



估唔到魚肚好脆  我係不停咁食......


呢碟炸魚都好好味, D 魚好新鮮.   生咗多粒暗粒既我都照食可也



堂弟叫了好多菜, 本來話未來既菜要打包.  點知最後一碟係我至愛既蠔仔.   比平時食既蠔餅好食好多.  未食過呢種煮法.   D蠔仔好新鮮, 又唔乾   飽肚都繼續食!!!



食完無耐細路來電示威, 無諗到團隊去食素既地方超好食  o....我要再來廈門












不過媽子話導遊仔又講咗d唔好聽既說話, 例如對客人話你地認真d 聽我講, 我只講一次行程安排...... 如果你地迷路, 唔好找我, 找當地警察點路!?     後生仔, 今時今日咁既服務態度, 唔得啦


行程:
1. (Day 1) 出發往福州
2. (Day 1) 鼓山
3. (Day 1) - 西湖
4. (Day 1-2) 褔州往武夷山
5. (Day 3) - 武夷山 - 天游峰1
6. (Day 3) - 武夷山 - 天游峰2
7. (Day 3) - 武夷山 - 天游峰3
8. (Day 3) - 武夷山 - 九曲彎竹筏
9. (Day 3) - 武夷山 - 九曲彎竹筏2
9b. (Day 3) - 武夷山 - 九曲彎竹筏 video
10. (Day 3) - 武夷山 - 一線天
11. (Day 4) - 武夷山 - 龍川瀑布
12. (Day 4) - 武夷山 - 虎嘯岩
13. (Day 4) - 武夷山 - 水帘洞
14. (Day 4-5) 廈門美食
15. (Day 5) 廈門 - 第一次回鄉記
16. (Day 5) 回歸

1 comment:

想以電郵收到我對您的回應, 記得按右手邊"通知我"